Looped Slider

Femeie cameraman...

Femeie cameraman...

Mesaj  mihai la data de Lun Mar 10, 2008 11:23 pm
Cum percepe lumea o femeie pe post de cameraman?






Acum cateva luni, din lipsa de personal am trimis o prietena sa filmeze un botez la o ruda de-a mea fara pretentii prea mari (de aia mi-am asumat si riscul)...si am avut placuta surpriza de a observa ca aceasta femeie are un stil aparte de a filma...mult mai "feminin"...asa ca am decis sa continui cu ea..si am trimis-o si la o nunta, dar am intampinat niste probleme din punct de vedere al mentalitatii...la modul...barbati care ziceau.."da ce domn'le..ma filmeaza pe mine o "muiere" (vorba lu Zenus Very Happy) , "nu e firma serioasa daca au trimis o femeie sa filmeze"...si tot felul de replici deastea care au descurajat-o...cu toate ca in final a iesit ceva acceptabil...cu mult peste media cameramanilor barbati de la mine din oras...
Voi a-ti intalnit asa ceva in "drumurile" voastre...si daca da, care e parerea voastra despre "femeile cameraman"?







Re: Femeie cameraman...


Eu pot sa-ti afirm numai ce am vazut, desi nu-mi place sa generalizaz si sunt sigur ca sunt femei cameramani care sunt mai bune decat barbatii.
Daca am lua in calcul ca femile au simtul colorimetric mai dezovoltat, ituitie mai buna, sensibilitate si o memorie mult mai buna, sunt catevea avantaje din start in favoarea lor.
In realitate din experienta mea, nu stiu ce se intampla ca ce-a ce fac e sinonim cu o femeie care conduce o masina.
Chiar in urma cu 2 zile am vazut o reportera si o cameramana, foarte sexi amandoua, nu stiu daca aveau tocuri, dar una din ele arata ridicol cu trepiedul ala de 6 kile, si il dezmonta de parca ar fi fost un cort familiar, cu capul in jos, in nici un caz in 20 - 30 sec cum ar fi logic. Celalta se uita prin ocularul camerei un DVCAM de umar, nu stiu dar nu le vedeam in spatele camerei, in fata ca si reportere da.
Am vazut si femei cot la cot cu barbati cu camere de 8 kile luptand pt o locatie buna si pt un repoirtaj TV nu cred ca e nevoie un artist, de multe ori o femeie reporter-cameraman poate zmulge reportaje mai usor decat un barbat, si aici joaca un dublu rol, platesti una si ai doua.
La NBC, nu am cuvinte, i-mi este mila de miri. Va imaginati o femeie cu rochie si cu tocuri joase, sa alerge si sa filmeze si bine, poate exista, dar eu inca nu am vazut pe nimeni.
Sper sa ne poata contrazice in acest topic o cameramana, pt ca nu vreau sa raman cu impresia ca in acest domeniu, femeile inca o data nu prea isi au locul decat in anumite cazuri exceptionale si marginale.






Re: Femeie cameraman...


sa fim seriosi! muierea tot muiere ramane! cum sa filmeze o nunta? o fi avand simt estetic mai dezvoltat, dar nunta e un eveniment la care tre sa fugi mereu, sa fii pragmatic, nu e de joaca! se duce la sala femeia, are muschi la maini sa sustina timp indelungat o camera? am mai vazut eu una cu un vhs! era camera mai mare decat ea! si mai grea!
asa ca...nu sunt de acord cu femeile cameraman!
si...apropos, "muiere" nu e un termen peiorativ! vine din limba stramosilor nostri: mulier, mulieris(la genitiv)!







Re: Femeie cameraman...


Pe mine doar ma amuza cum o zici..."muiere". Am un prieten plecat prin tari straine care folosea des acest termen si de fiecare data cand il folosesti imi "smulgi" cate un zambet si-mi trezesti amintiri... Very Happy . Iar la faza de greutate a camerei...eu am pus un HC7 in mana acelei femei...si tot a zis ca i-a amortit mana de cateva ori la biserica..asa ca la o camera mai grea cred ca se adeveresc vorbele tale cu "muschii"...In rest..vorba lui Gabriel...asteptam parerea unei doamne sa ne dea peste cap Very Happy

0 comentarii:

Imprimare poze in timpul nuntii...

Imprimare poze in timpul nuntii...


Care are o solutie fiabila pentru imprimarea pozelor in timpul nuntii, pentru a le da la plecare invitatilor drept cadou din partea mirilor? Eu ma gandeam sa iau laptop-ul si imprimanta dupa mine ca tot mi-am montat CISS pe ea, dar iti trebe un spatiu unde sa stai, sa le mai prelucrezi, iti trebe un om in plus...A doua varianta ar fi un Kodak de ala care scotea poza instant cum erau candva...nu stiu daca se mai gasesc acum...
Ideea ar fi, daca a facut cineva chestia asta la vreo nunta sa ne ajute si pe noi cu putine detalii, adica care ar fi solutia cea mai buna, si n-ar fi rau si niste preturi care se percep pentru un astfel de serviciu...








Poe cu imprimanta.


Depinde ce imprimanta ai. Asta e recomandata . http://www.emag.ro/imprimante_foto/imprimanta-foto-canon-pixma-mini-220--pBS1445B006AA
Am facut si o sa mai fac anul asta poze la nunta astfel.Mai lucrez si cu un laborator foto .
Cu laptopul colegul fotograf vizualizeaza pozele si le mai da un retus si.. vine alta persoana si le duce la laborator.In 30 de minute sunt gata si le aduce.Bine.Asta presupune costuri in plus.Platesc omul de la laborator..pt ca vine peste program..platesc omul care vine si duce pozele..dar...nu ma uit la bani.Conteaza sa iasa treaba buna.
Cu imprimanta foto merge treaba uns.Este foarte buna si costul unei poze ajunge la 1 leu.Dar trebuie sa mai fie o persoana in plus la sala sa faca treaba asta.Neaparat.
Oricum.Este foarte buna ideea cu poze pe loc.Am incercat si cu polaroid dar este foarte scump si nu le convine la miri.In curand o sa faca toti prestatorii de servicii foto video astfel de poze pe loc pt ca sa auzit de ele si vrea toata lumea.
Castigul de pe urma lor nu este foarte mare dar daca cere clientul trebuie sa i dam nu?
Succes.







Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Treaba cu laboratorul nu merge ca nunta e in Statiunea Slanic Moldova...departe de casa. Am sa incerc cu imprimanta asta sa rezolv "problema" http://www.f64.ro/det.php?id=377&pid=6280. Dar ca pret tu cat le iei clientilor pentru un astfel de serviciu?








Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Da e buna si imprimanta aia.
Eu le iau 3 lei pe poza simpla si 5 lei pe poza cu rama . Uite un exemplu pe site la mine. www.dream-studio.ro








Mercy pentru informatii...dar vorba ta castigul nu este mare, dar tre sa multumesti clientul Wink







Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Aici nu e vorba de castig, e vorba de tine. Daca nu rentabil, de ce o faci? A, vrei sa o faci ca sa multumesti clientul? OK, pune atunci un pret sa fi si tu multumit!

PS: Nu am nimic cu nimeni, dar m-am saturat sa aud ce prost merge piata nuntilor in RO! Pana una alta de la ce-i din bransa porneste totul! Nu va-ti saturat sa fiti ONG-uri???








Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Daca maresc pretul ..pleaca..deja este prea mult pt el si sta si se gandeste cateva zile.Pleaca la altul care face poze si mai ieftin.Ca pt el la urma urmei sunt niste poze.Si nu ma plang.Chiar deloc.Cu timpul o sa fie bine.







Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Pleaca daca nu le printezi poze? Toata matematica cu clientul se reduce la pozele printate in timpul nuntii? Calitatea lor chiar nu conteaza? Daca tu le faci cu 5 lei si arata bine, ei vor merge la unul care le face cu 2 lei si arata cum arata?
Ce legatura are asta cu filmarea? Vor refuza tot( foto+video) pt. ca ceri cu 2 lei in plus fata de altul la pozele PRINTATE in timpul nuntii?








Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Pai costul unei poze e de 1 leu la mine.Si fii sigur ca si la altul e la fel.Si se gasesc cativa sa puna mai ieftin.Asa ca...Oricum nu am intalnit multi asa.Dar unul a zis special cu poze.Neaparat.C daca nu..nu vrea nimik.Si o sa mai fie de astia.Ca deja sunt in voga pozele pe loc.Dar..totusi.cat draq poti sa ceri pe o poza frate? 10 lei? Nu vreau sa jumulesc omul.








Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Aici e problema: cat valoreaza o poza! 1 leu costa materialele sunt de acord, se poate si mai mult, pana in 2-3 lei. Dar cat valoareaza un cadru facut de tine? E gratis? Din calculul tau reiese ca da. In momentul cand o sa sti cat valoreaza un cadru (poza facuta de tine) atunci o sa sti si cat sa ceri.

PS: sa nu vorbesc de om suplimentar, laptop + imprimanta, timp de procesare etc. Culmea, cei mai multi timpul lor nu-l calculeaza, nici al altora, e un bun la discretia oricui.

Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


Crezi tu ca omul , clientul se gandeste la atatea detalii? Smile)



Re: Imprimare poze in timpul nuntii...


O singura data un client mi-a cerut asa ceva. Pentru asta am cumparat un shelphy. Dar omul nu a vrut practic toate pozele de la nunta. Mi-a cerut sa multiplic aceeasi fotografie de 120 de ori sa o dea invitatilor ca o "marturie" sau cum s-o chema ea. Am pus o rama, am trecut si eu numele mirilor pe ea am adaugat un "Bine ati venit la nunta noastra" si gata. Castig? Imprimanta care mi-a ramas moka plus vreo 2 milioane vechi. Dupa ceva timp am mai folosit-o la un "ciubuc" unde am facut niste poze de legitimatii la o unitate militara. Tun curat. Castig 700%.
Ca si cheltuieli un print 10/15 ma costa 1 leu.

in timp acest tip de fotografie a devenit
marturie fotografica
si se cere foarte mult acum.



Mesaje: 30
Data de inscriere: 27/01/2013
Localizare: prahova, ploiesti, campina / tel: 0765467515 / www.emme.ro


Sus

0 comentarii:

Coincidente rare rare rare la filmare

Coincidente rare rare rare la filmare

Mesaj  Gabriel Bordas la data de Vin Feb 22, 2008 11:34 pm
In 2001, ma pregateam pt o nunta, in Zalau. Si s-a intamplata o rara si placuta coincidenta. Eu ma intorceam de la Cerutul Mirilor, de undeva din afara orasului, si exact la intrare pe bulverad, unde si locuiam, am inceput sa filmez convoiu de masini iesind pe trampa masini. Si in timp ce cautam o compozitie, am obs. la orizont, o masina cu ceva sus, era un convoi, ca si al meu. Masina asta se apropia, si din instinct, am decis sa filmez. In acel moment am crezut ca v-a fi destul de interesant. Masina era tot mai aproape de mine, silueta de pe masina era a unui cameraman, si am insistant in compozitie pe el, mi se parea familiar individu, si m-am uitat la el, fara sa privesc prin ocular, in timp ce camera filma. Era tatal meu, surprins, dar nu a reusit sa reactioneze la timp si nu m-a filmat, dar eu pe el l-am prins. uhaaaaaa In ziua urmatoare, la montaj, am vizionata impreuna, si stiam ca e o imagine rara, relatie tata-fiu. Nu stiu daca exista o copie, dar o tin minte perfect. Dupa un an am plecat de acasa, in spania, ca tot romanul, si de atunci nu am mai filmat nunti, si nu cred ca o sa mai vina astfel de momente, desi am intentia, cand ma intorc, sa filmez o nunta cu batranu, asa de dragul acelor momente cand el ma initia in acesta lume a NBC-ului.

Reintalniri cu foste prietene la filmari

Mesaj  mihai la data de Lun Feb 25, 2008 8:40 am
N-ati patit niciodata sa fiti contactati pentru filmare de catre un cuplu, iar atunci cand ajungi sa te intalnesti cu ei realizezi ca viitoarea mireasa e o fosta "dragoste" dea ta. Eu am patit lucrul asta, m-au contactat telefonic si ne-am intalnit direct la starea civila si acolo am realizat "minunatia", si este o situatie foarte ciudata si amuzanta in acelasi timp. Zambete peascuns...priviri aruncate pe furis...si daca ai si-un fotograf bun care sa surprinda toate astea...iese ceva super. Very Happy

Re: Coincidente rare rare rare la filmare


Curios, dar si eu ma includ intr-o astfel de situatie, chiar doua.

In amandoua cazuri au fost schimburi de priviri destul de tense, si pe langa asta am avut si surpriza de a ma intalni cu un alt cameraman invitat din partea mirelui, asa ca fiecare faceam demonstratii de muschii ca doi copii mici.
Sunt siuatii in care nu sti ce sa crezi, in care mirele pare sa stie sau nu de ce e vorba. Fratele mirelui imi facea afirmatii de genu, vezi daca ai fost vraier a luat-o altu inaintea ta Very Happy

Faza mai tare...


Inca o situatie frumoasa din zilele noastre... Anul trecut un amic de-al meu m-a rugat sa-i filmez la nunta unei prietene dea lui...si dupa mai multe discutii am aflat ca era amanta lui...iar el in calitate de "amant" a organizat toata nunta (filmare, formatie,etc). Ma uitam cu mila la mire in timpul nuntii...el chiar tinea la acea femeie si nu stia absolut nimic din ce face ea "in timpul liber". O situatie care-ti da de gandit inainte de a te casatori...deschide-ti bine ochii inainte de a face pasu.. cyclops Very Happy

Mesaj  iora la data de Lun Mar 03, 2008 2:47 pm
la o nunta...

da cate camere isi permit sectantii astia??? dupa ce ca au cele mai anoste nunti, mai au si 4 camere de filmat? un kit le mai lipsea! li s-a cantat despre Blandul Pastor?


Poate ca am treptate poate nu dar nr de camere/cameraman este direct proportional cu nivelul social care mirii vor sa-l proiecteze. Depinde de caz.
Daca toata aceasta logistica, sau o parte din el, este dirijata de cineva are sens, in sens contrar, in decor o sa apara intodeauna cate un cameraman si asta reduce o parte din libertate, redusa deja foate mult prin naturaletea ceremoniei religioase si de stilul de filmare de preferat dintr-un puct de statie fix.
Sa nu uitam ca pt ei, o nunta in acesta comunitate crestina este un eveniment foarte special, la care participa in general o mare parte din biserica, si de aici necesitatea ca membrii sa documenteze acest act divin.
Este o specie de euforie in masa. Parca ar fi japonezi in vizita la NewYork
Totusi, am impresia ca este o dismiluare a nivelului social.


si inca, dupa atata timp este la fel

0 comentarii:

Internet Protocol Suite

The Internet Protocol Suite (commonly TCP/IP) is the set of communications protocols used for the Internet and other similar networks. It is named from two of the most important protocols in it: the Transmission Control Protocol (TCP) and the Internet Protocol (IP), which were the first two networking protocols defined in this standard. Today's IP networking represents a synthesis of several developments that began to evolve in the 1960s and 1970s, namely the Internet and LANs (Local Area Networks), which emerged in the mid- to late-1980s, together with the invention of the World Wide Web by Tim Berners-Lee in 1989 (and which exploded with the availability of the first popular web browser: Mosaic).
The Internet Protocol Suite, like many protocol suites, may be viewed as a set of layers. Each layer solves a set of problems involving the transmission of data, and provides a well-defined service to the upper layer protocols based on using services from some lower layers. Upper layers are logically closer to the user and deal with more abstract data, relying on lower layer protocols to translate data into forms that can eventually be physically transmitted.
The TCP/IP model consists of four layers (RFC 1122).[1][2] From lowest to highest, these are the Link Layer, the Internet Layer, the Transport Layer, and the Application Layer.

History

The Internet Protocol Suite resulted from work done by Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) in the early 1970s. After building the pioneering ARPANET in 1969, DARPA started work on a number of other data transmission technologies. In 1972, Robert E. Kahn was hired at the DARPA Information Processing Technology Office, where he worked on both satellite packet networks and ground-based radio packet networks, and recognized the value of being able to communicate across them. In the spring of 1973, Vinton Cerf, the developer of the existing ARPANET Network Control Program (NCP) protocol, joined Kahn to work on open-architecture interconnection models with the goal of designing the next protocol generation for the ARPANET.
By the summer of 1973, Kahn and Cerf had worked out a fundamental reformulation, where the differences between network protocols were hidden by using a common internetwork protocol, and, instead of the network being responsible for reliability, as in the ARPANET, the hosts became responsible. Cerf credits Hubert Zimmerman and Louis Pouzin, designer of the CYCLADES network, with important influences on this design.
With the role of the network reduced to the bare minimum, it became possible to join almost any networks together, no matter what their characteristics were, thereby solving Kahn's initial problem. One popular saying has it that TCP/IP, the eventual product of Cerf and Kahn's work, will run over "two tin cans and a string." There is even an implementation designed to run using homing pigeons, IP over Avian Carriers, documented in RFC 1149. [3] [4].
A computer called a router (a name changed from gateway to avoid confusion with other types of gateways) is provided with an interface to each network, and forwards packets back and forth between them. Requirements for routers are defined in (Request for Comments 1812). [5]
The idea was worked out in more detailed form by Cerf's networking research group at Stanford in the 1973–74 period, resulting in the first TCP specification (Request for Comments 675) [6] (The early networking work at Xerox PARC, which produced the PARC Universal Packet protocol suite, much of which existed around the same period of time (i.e. contemporaneous), was also a significant technical influence; people moved between the two).
DARPA then contracted with BBN Technologies, Stanford University, and the University College London to develop operational versions of the protocol on different hardware platforms. Four versions were developed: TCP v1, TCP v2, a split into TCP v3 and IP v3 in the spring of 1978, and then stability with TCP/IP v4 — the standard protocol still in use on the Internet today.
In 1975, a two-network TCP/IP communications test was performed between Stanford and University College London (UCL). In November, 1977, a three-network TCP/IP test was conducted between the U.S., UK, and Norway. Between 1978 and 1983, several other TCP/IP prototypes were developed at multiple research centers. A full switchover to TCP/IP on the ARPANET took place January 1, 1983.[7]
In March 1982, the US Department of Defense made TCP/IP the standard for all military computer networking.[8] In 1985, the Internet Architecture Board held a three day workshop on TCP/IP for the computer industry, attended by 250 vendor representatives, helping popularize the protocol and leading to its increasing commercial use.
On November 9, 2005 Kahn and Cerf were presented with the Presidential Medal of Freedom for their contribution to American culture.

[edit] Layers in the Internet Protocol Suite


[edit] The concept of layers

The TCP/IP suite uses encapsulation to provide abstraction of protocols and services. Such encapsulation usually is aligned with the division of the protocol suite into layers of general functionality. In general, an application (the highest level of the model) uses a set of protocols to send its data down the layers, being further encapsulated at each level.
This may be illustrated by an example network scenario, in which two Internet host computers communicate across local network boundaries constituted by their internetworking gateways (routers).

TCP/IP stack operating on two hosts connected via two routers and the corresponding layers used at each hop

Encapsulation of application data descending through the protocol stack.
The major functional groups of protocols and methods are the Application Layer, the Transport Layer, the Internet Layer, and the Link Layer (RFC 1122). It should be noted that this model was not intended to be a rigid reference model into which new protocols have to fit in order to be accepted as a standard.
The following table provides some examples of the protocols grouped in their respective layers.




0 comentarii:

Follow on Facebook

Filmare Nunta Fotografie Botez

b